Chat with us, powered by LiveChat
+371 26694694

Seminārs 05. novembrī / PĀRCELTS UZ DECEMBRI!

KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTA “INSTRUMENTI”

PA TĀLRUNI UN KLĀTIENĒ

Kursa mērķis: Pilnveidot sarunu vadīšanas prasmes sarežģītās situācijās klientu apkalpošanā.

Mērķa auditorija: Darbinieki, kuru darbs saistīts ar klientu apkalpošanu klātienē un pa tālruni palielinātas emocionālās spriedzes apstākļos.

Mācību saturs:

1. Klientorientētas komunikācijas uzdevumi:

    • kā mazināt neefektīvas komunikācijas laiku,
    • kā nodrošināt klientam emocionālu komfortu,
    • kā nodrošināt klienta informētību.

2. Attieksme un tās izpausmes veidi.

3. Kā kontrolēt sevi stresa situācijās un būt laipnam.

4. Lietišķā etiķete telefonsarunās.

5.Frāzes, kuras klientam nevajadzētu dzirdēt.

6. Mācību filmas analīze par saskarsmi ar klientu pa tālruni un klātienē.

7. Prasme sadarboties – stresa un profesionālās izdegšanas profilakse.

8. Psiholoģiskās pozīcijas saskarsmē un to ietekme uz balsi.

9. Kontakta dibināšana ar klientu pa tālruni.

10. Kā panākt sadarbību ar neapmierinātu klientu pa tālruni.

11. Problēmsituāciju risināšanas algoritms.

12. Ieteikumi konstruktīvas atgriezeniskās saites sniegšanai.

13. Pozitīvas domāšanas un uztveres ieraduma veidošana - pamats dzīves  labklājības uzlabošanai.

Mācības notiek interaktīvā veidā: Īsas interaktīvas lekcijas, strukturētas grupas diskusijas, lomu spēles, video atgriezeniskās saites analīze.

Mācību norise: 1 diena (8 st.), Lomonosova ielā 1/4, Rīgā.

Cena – 90.00 EUR (iekļaujot kafijas pauzi).

Mācību vadītāja: VINETA IKAUNIECE-OZOLIŅA

Biznesa un personiskās izaugsmes treneris – konsultants. Vairāk nekā 20 gadu pieredze klientu apkalpošanas darbinieku, pārdevēju,  personāla speciālistu un dažāda līmeņa biznesa vadītāju profesionālo iemaņu attīstīšanā. Sertificēts Darba un organizāciju psihologs. Profesionālais maģistra grāds personāla vadībā. Diplomēts sociāli-psiholoģisko treniņu vadītājs. Veselīga dzīves veida veicināšanas speciālists.

Piesakies kursiem!

«