Chat with us, powered by LiveChat
+371 26694694

Digitālais mārketings

 Profesionālās pilnveides izglītības programma
"Digitālais mārketings"

Profesionālās pilnveides izglītības programmas nosaukums

Digitālais mārketings
Programmas īstenošanas ilgums

160 stundas

Prasības attiecībā uz iepriekš iegūto izglītību

Vispārējā vidējā izglītība
Izglītības dokuments, kas apliecina
profesionālās izglītības programmas apguvi

Apliecība par profesionālās pilnveides izglītību

Licencēšanas ID     

P_4714

Izglītības ieguves forma

Neklātiene

Mācību maksa

512,00 EUR (personām projekta ietvaros 10% līdzmaksājums - 51,20 EUR)

 

Eiropas Sociālā fonda projekts Nr.8.4.1.0/16/I/001 "Nodarbināto personu profesionālās kompetences pilnveide" 

 


Programmas mērķis:

  • Izglītības procesa rezultātā apgūt teorētiskās zināšanas par digitālo mārketingu, par produktu un pakalpojumu reklamēšanas iespējām interneta vidē. Spēt parādīt vispusīgas faktu, teorijas, likumsakarību un tehnoloģiju zināšanas par mārketinga jomu, par digitālo mārketingu un e-komerciju.

Programmas uzdevumi:

  • Veidot izpratni par digitālā mārketinga nozīmi mūsdienu mārketinga komunikācijā;
  • Sniegt zināšanas par dažādu elektroniskās vides mediju un mārketinga metožu pielietošanu uzņēmuma preču un pakalpojumu popularizēšanā, uzņēmuma tēla uzlabošanā un komunikācijā ar klientiem;
  • Sniegt praktiskās iemaņas mārketinga komunikācijas sagatavošanā un realizēšanā izmantojot digitālā mārketinga rīkus un sociālos medijus biznesa attīstībai.

Programmā ietvertie profesionālie mācību priekšmeti:

  • Digitālais mārketings

Tālākās izglītības iespējas:

  • turpināt studijas augstskolā;
  • turpināt pilnveidoties kursos un semināros;
  • turpināt pašizglītoties.

 

Jautājumi, informācija:

   

 Lektori:

Edgars Čerkovskis

Mg.sc.soc. Edgars Čerkovskis ir lektors un programmas direktors Ekonomikas un kultūras augstskolā. Ir izveidojis un vada vairāk nekā 10 inovatīvus studiju kursus vairākās Latvijas universitātēs - digitālā ekonomika, digitālās tehnoloģijas, mākslīgais intelekts, digitālie rīki u.c. Eksperts Latvijas televīzijā un radio.

Viņš ir vairāku digitālo rīku - virtuālās ekonomikas kabineta un vairāku virtuālo simulāciju tiešsaistes rīku autors, publicējis vairākus rakstus par digitalizāciju.

   

Jurita Krūma

Viena no Latvijā vadošajiem sociālo mediju ekspertiem ar vairāk kā 10 gadu pieredzi nozarē. Sadarbojusies ar tādiem zīmoliem kā Coca-Cola, IKEA, LAY's, Jaguar, Tetra Pak, Apotheka un daudziem citiem kā Latvijas, tā Baltijas mērogā.

Direktore, EKA profesionālā bakalaura studiju programma “Interjera dizains”, iegūts profesionālais maģistra grāds projektu vadībā.

   

Kaspars Karaševskis

Sortimenta un Izvietojuma optimizācijas vadītājs Baltijas valstīs, uzņēmumā Rimi Baltic. Vairāk kā desmit gadu pieredze mazumtirdzniecības nozarē.

Galvenie profesionālās darbības virzieni – biznesa procesu optimizācija un automatizācija, sortimenta plānošana, merčendaizinga optimizācija un stratēģiskā biznesa vadība, kā arī inovatīvu sortimenta vadības, izvietojuma plānošanas un datu analītikas risinājumu izstrāde un ieviešana. Sociālo zinātņu bakalaura grāds ekonomikā, pašlaik iegūst maģistra grādu biznesa vadībā.

   
«