Digitālais mārketings
Profesionālās pilnveides izglītības programma
"Digitālais mārketings"
Profesionālās pilnveides izglītības programmas nosaukums |
Digitālais mārketings |
Programmas īstenošanas ilgums |
160 stundas |
Prasības attiecībā uz iepriekš iegūto izglītību |
Vispārējā vidējā izglītība |
Izglītības dokuments, kas apliecina profesionālās izglītības programmas apguvi |
Apliecība par profesionālās pilnveides izglītību |
Licencēšanas ID |
P_4714 |
Izglītības ieguves forma |
Neklātiene |
Programmas mērķis:
- Izglītības procesa rezultātā apgūt teorētiskās zināšanas par digitālo mārketingu, par produktu un pakalpojumu reklamēšanas iespējām interneta vidē. Spēt parādīt vispusīgas faktu, teorijas, likumsakarību un tehnoloģiju zināšanas par mārketinga jomu, par digitālo mārketingu un e-komerciju.
Programmas uzdevumi:
- Veidot izpratni par digitālā mārketinga nozīmi mūsdienu mārketinga komunikācijā;
- Sniegt zināšanas par dažādu elektroniskās vides mediju un mārketinga metožu pielietošanu uzņēmuma preču un pakalpojumu popularizēšanā, uzņēmuma tēla uzlabošanā un komunikācijā ar klientiem;
- Sniegt praktiskās iemaņas mārketinga komunikācijas sagatavošanā un realizēšanā izmantojot digitālā mārketinga rīkus un sociālos medijus biznesa attīstībai.
Programmā ietvertie profesionālie mācību priekšmeti:
- Digitālais mārketings
Tālākās izglītības iespējas:
- turpināt studijas augstskolā;
- turpināt pilnveidoties kursos un semināros;
- turpināt pašizglītoties.
Jautājumi, informācija:
- Inese Erģe, +371 26 694 694, [email protected]